Thursday, June 25, 2009

Aku Cerita Antu lagi!...


Aku sebenarnya bukan suka sangat cerita tentang Antu...

Tapi kerana minat sikit sama Antu...aku buat juga blog Antu nih...

Kesimpulannya Antu nih banyak lah maknanya...ada Antu nyata dan ada pula Antu pakai kebaya...oppsss...

Antu?...ermmm Antu nih berbagai ropa sebenarnya...penyamaran Antu nih adakala mengerunkan dan memeranjatkan manusia...Kita orang islam tidak boleh sama sekali takut sama Antu...kerana Antu jua ciptaan Allah swt...kalau kita takut sama Antu? Abih tu Antu nak takut sama siapa?! Coba jawab...

Sewaktu aku muda aku pun selalu terkujat-kujat dan tergesutz bila ternampak Antu...Antu nih agak pelik bila aku tongah alert tiada pula yang datang bertandang...tapi bila aku santaian kromo...eh tetiba Antu nih 'menyakat' aku ...kan kelakar tu...ngengader Antu!

Sekarang pun aku selalu di ganggu Antu..tapi Antu nih Antu moderen...takpelah yang penting aku anggap Antu nih Antu Kelakar....aku No Sweat punya...aku suka di geli-geli waktu aku boring giler...seronok beb!

Antu punkan kekadang ramai juga yang minat...ada yang boleh terima Antu sebagai geng...Antu buat kelakar ramai sorak-sorak dan mengiyakan....takpe Antu masih kurang ilmunya...yang minat Antu pun kurang ilmunya jua...

Jadilah manusia jgn jadi Antu ok?! Manusia tidak segan menimba ilmu....Antu amat penyegan...hihihihi

Ramai juga anak-anak muda sekarang ada hobi agak pelik ...ramai sekarang tetiba suka mencarik Antu...bermacam kaedahlah yang depa dah coba try test...ada pula yang siap membeli gajet-gajet canggih kerana nak carik Antu....

Gajet Canggih leh terokam Antu ke?....lepas tu boh dalam Internet....heheheheh hebat....Antu internet memang dah sedia ramai....nih sebok hendak mencari lagi...? Minatlah katakan....nak bikin camne kan kan?...lantaklah kan...

Cobalah ya....sesekali duduk perasap kemenyan seru-seru dalam hutan ke mana...mungkin lagi senang dia timbul dari dok buang-buang duitlah nak carik Antu mengunakan kaedah bergajet nih...

Tapi sekali lagi aku hendak ingatkan...jangan lah suka sangat dan takut teramat sama Antu...nanti kita pun jadi Antu...Antu apa? Antu sejerit!

Sekian terimakaseh...

P.S. Ingat ya orang Islam tak boleh suka sama Antu....takut sama Antu geng sama Antu...nanti jadi Fir Aummmmm!....

5 comments:

FerioBiru said...

antu boss...
antu nye boss

Zu said...

zu pun heran la skrg ni org suka cr hantu tp mcm mana nak jumpa kan kalau dtg ramai2#$@$# ha kalau betul2 berani p buat sorang2 hehehehe......baru lah hantu berani keluar 1 lwn 1 kan mommy???:D

WahaiCerminHikmat said...

boss antu...antu mau jadi boss!

ulah pelik byk lagi kerja lain boleh bikin kan zu...antu juga menjadi pojaan hati....pelik tapi benar!

FerioBiru said...

antu nye boss = boss mcm antu

Soulier MUCHiER said...

hahahah asal jgn antu sejerit ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...